Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Lillördag!

Av Evelina - 21 september 2011 21:55

Då var dag två av ledigheten över, nu var det bara en kvar! Men det ska nog gå bra att praktisera eller jobba eller vad man ska säga i helgen åh! Det kommer nog gå rätt snabbt skulle jag tro :) eller ja, jag hoppas på det iaf!

iaf så idag så har jag inte gjort så mkt, hjälpt mamma att putsa fönster och sätta upp nya gardiner, planerat med en kompis om en resa ner till Stockholm i November! och ja sen äre väl inte så mkt mer, nu ikväll så har jag klippt gräset på bakdsidan, gjorde framsidan igår innan jag åkte till brorsan åh hälsa på! och sen så har jag vart ute och åkt moppe, och då upptäckte jag hur mkt jag har saknat det! Det är som en befrielse typ när man får åka moppe, man riktigt rensar tankarna, fast inte lika bra som när man går men ändå. Lite grann iaf! Men härligt var det iaf!

Nä nu ska jag ta åh gå åh kolla på tre kronor lite innan det blir lite sova! Imorn ska jag och Ludde åka till dollar och kika lite åh då måste man ju vara pigg!! :)
Adjö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Skapa flashcards