Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Evelina - 5 juni 2013 20:36

Håhå jaja!
Redan onsdag lixom, vart i hela friden tar tiden vägen om jag får fråga? Idag vare studenten här, helt otroligt att det snart är ett år sen jag tog studenten! Wow!

Idag så har jag pluggat, som vanligt! Plugga tsm me Linda, Karin åh Jessica idag, både läkemedelsräkningen åh farmakologi, plugga väl från 10 till 15.30 så man va ju lagom Trötter i huvve när man for hem!

Nu ikväll har jag inte gjort så mkt, mest bara tagit det lugnt åh luggit åh kollat på tv, behövs de åh ibland! Imorn blir det en heel dag med enbart plugg, ett sista ryck innan fredagens tenta! Kära nån! Sen e de sommarlov, eller ja lov från skolan men däremot jobb!

Nu ska jag gå åh fika lite innan de blir natta!
Hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Skapa flashcards