Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg under april 2014

Av Evelina - 3 april 2014 22:31

Shit, dagarna bara rusar iväg åh jag hinner inte ens med mig själv längre! Känns som att de va februari förra veckan men det är ju till åh med så att de e april nu!! 3 april dessutom, när hände de lixom? Helt otroligt! Tkr jah bara hinner vakna på mornarna så är de dags att gå åh lägga sig igen!

Men vad gör jag då? Jo jag har ju börjat en ny kurs, om sjukdomar, som jag hade en stor tenta i för 2 veckor sen åh som jag plugga stenhårt till, håller fortfarande på med samma kurs men det är moment 2 nu som gäller, även i det här momentet är de tenta! Åh till den har ja ingen aning om va jaska kunna... känns tryggt! Till förra visste man ju lite grann iaf men ja, vi får väl reda på så småningom!
Så nu håller vi på med föreläsningar hit åh dit, skitsvåra duggor som ska göras åh somklarades efter försök 1000000, typ! Näe ja vet inte faktiskt men tid tog de iaf åh mitt i alltihop sluta internet funka, toppen! Sen ska de skrivas en rapport om psykisk sjukdom åh en rapport om en bok, plus plugga till provet! Wow!

Vad gör jag mer? Gymkortet är slut men har inte slutat träna för det! Springer nästan varje dag ute med hundarna åh springer jag inte så går jag, idag var första gången på typ 3 veckor som jag varken har sprungit elr vart ute åh gått! Helt otroligt, imorn får jag nog göra båda delarna som de känns! Men tiden har inte funnits idag, carro o ja har gjort en pp till redovisning om psykisk ohälsa åh samlat material till det åh nu på kvällskvisten hämta ja Prinsen som ska sova här i natt! :)

Imorn är de fredag, då blir de massa bus me prinsen, promenad med hundarna, springtur för mig, lite plugg åh ja sen e nog dan slut skulle ja tro!
Nä nu är de dags att läsa lite innan de e dags att sova, men först; skörda farmen!

Adios amigos!! :))

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards