Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg under maj 2017

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!


Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta att man har fast och slipper oroa sig för att bli utan när vikariatanställningen har börjat närma sig sitt slut! :) Den fasta anställningen firade jag med att åka och köpa en ny bil, blev en Toyota Auris touring sports åh den kommer nu i slutet av maj! Den kmr bli kanon, äntligen får ja lite mer plats i baksätet, har ju Mollys bur nu i baksätet och den tar ju upp två säten och med prinsens bilstol där så blire fullt sen. Molly kmr nu få flytta sin bur längst bak i bagageutrymmet åh de blir nog perfekt :)


Just för tillfället är ja hemma och är sjukskriven, mitt knä har slutat samarbeta med mig. Hoppar ur led i tid åh otid, brukar gå över efter ett par dar men nu har ja haft ont i 2 åh en halv veckas tid... Var i väg till doktorn förra veckan som misstänkte att det satt en benbit lös i knä åh att det är det som spökar, blev ivägskickad på rtg men den visade ingenting så nu går jag åh väntar på att få en tid för åh göra en mr åh se om det är nått som är galet, elr snarare om det är nått som är helt.. Ett utlåtande av fysioterapeut var att det är skadad menisk, främre korsband nästan avslitet, skadade kollateralligament + halvt trasiga ledband på båda sidor av knä! Blä.. Men nu är ja less på åh vara hemma så ska göra ett försök att jobba på torsdag så får vi se hur det går.


Nä nu tror ja inte att ja har nått mer åh berätta, tyckte att det borde ha hänt en hel del att berätta om men kan inte komma på nått mer. Gör inte så mkt mer än åh jobba.


Nu ska ja spela cs!

Adios!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards