Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg under februari 2015

Av Evelina - 18 februari 2015 15:00

Wow va långt emellan det blir något skrivet här nu! men dagarna bara svischar förbi så jag hinner inte vara med! 


Dagarna just nu består av antingen jobb eller skola och ibland blir det båda delarna! fullt med plugg på förmiddagarna för att sedan åka åh jobba, eller tvärtom jobb på dagarna och sen skola på kvällarna! 

Just nu är det uppsatsskrivning som gäller, med en helhög vetenskapliga artiklar som ska användas och ett gäng engelsk litteratur som ska kollas igenom. som grädde på moset så blir det en tenta sedan på alla uppsatser! alla gör 2 frågor till sin uppsats som har 2-3 författare som lärarna sedan sammanställer och delar ut, sen ska vi leta svaren i uppsatserna och som sedan till sist examineras genom en muntlig tenta den 6  mars! fy fan.. 


Annars så flyter det mesta bara på just nu, mkt på gång som jag tänker berätta nästa vecka då jag vänder blad och påbörjar ett nytt kapitel i mitt liv, med skräckblandad förtjusning! :D men det blir nog bra i slutändan!


annars då? jo har en arm som krånglar, gjorde 2 rejäla praktvurpor för 2 vecker sen typ o lyckades ramla på samma arm båda gångerna.. kan inte böja den och får den inte helt rak, det tar lixom stopp.. men med lite värmedyna och proppa i sig lite värktabletter så går det att jobba ändå elr ja de får så lov, man får försöka koppla bort att det gör ont och bara köra på men samtidigt även tänka sig för! Får väl vänta o se om det blir bättre annars blir de väl ett besök hos farbror doktorn, och det har jag INTE tid med just nu! men det är ju såklart höger armen oxå åh ja e högerhänt så den måste ju användas  blää..


nä nu har jag inte så mkt mer o säga, gör rätt ont o skriva när man måste vila armbågen på bordet så sätter punkt här och återkommer

adjöken! 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards