Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

21 mars 2014 . tenta, plugg och en massa annat!

Av Evelina - 21 mars 2014 19:24

Oj vad långt emellan inläggen det blir här nu! Kära nån! Hela mars har ju snart rusat iväg utan att jag har hunnit med att blogga! Sååå vad har jag vart med om under mars månad då?

Jag har haft seminarier hit och seminarier dit, föreläsningar åt alla håll och kanter

Lyckades dra på mig magsjuka rätt som det var mitt i allt ihop, låg däckad i några dagar men är nu åter på banan, tar verkligen tid att återhämta sig helt efter en sån där pärs!

Jag har tränat, mest kondition, misstänker ansträngningsastma men skiter i nån utredning än så länge utan fortsätter köra på, har ett program som jag ska börja med och se om jag får upp konditionen blir det ingen förbättring får jag väl börja fundera på en utredning!

Den senaste veckan har jag kopplat bort omvärlden ett tag, förutom Molly och Takkos och Prinsen då såklart, och bara suttit med näsan i skolböckerna åh råpluggat, för idag var det dags för tenta!

hujedamej!


Men håller tummarna för att det gick vägen, magkänslan dit va att det skulle gå åt pipan, när ja lämna in provet kändes det okej, svarade på allt och tyckte att jag kunde det så kmr jag hem så blir jag fundersam på om jag läst en fråga rätt.. typiskt! aja får se om 3 veckor vad svaret blir, blir ju inte direkt besviken om det blir omtenta, orkar inte bry mig längre..


Ikväll va de tänkt för en springtur men det skjuter jag upp till imorron, antingen blir de gymmet eller en tur med hundarna, men skulle ha fixat en bättre sele till Takkos så att man kan springa med honom bättre, den jag har nu litar jag inte på att den håller! Måste mäta bara så det blir rätt storlek!


Nä nu ska jag kika vidare!

adios amigos!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards