Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Evelina - 26 oktober 2014 22:01

Oj här var de längesen jag tittade in! Så länge sen att ja inte ens kmr ihåg när de va sist!
Tror jag faktiskt måste ta o kolla när de va så ja vet hur ja ska sammanfatta allt ?

oj de va redan 19 maj!! kära värld! jag har missat att skriva om en hel sommar!!! jösses!

sommarn bestog av jobb, varma härliga dagar, lite bad, åh en massa prinsmys! :) någon semestertripp hanns inte med utan de blev bara hemmavid, åsså nån tur till sundsvall åh shopping :)

Hösten kom o med den började skolan igen! Endast 3 terminer kvar innan jag kan titulera mig sjuksköterska! Wow. Dag 2 på terminen började jag min vfu åh första dagen inom obstetrik och pediatrik där ja var i 1 vecka. Därefter fortsatte min resa mot psykiatrin i 4 veckor, där vfuandet varvades med plugg, träning och prinsmys! Efter det hamnade jag på hc i 2 åh en halv vecka som bara svischade förbi och nu är jag på hemsjukvården åh har endast 4 dagar kvar där innan jag slussas vidare mot min slutdestination som är äldrevården åh som kmr vara i 5 veckor!

Annars flyter livet på, jag går i flyttartankar åh bara väntar på att den rätta lägenheten ska dyka upp! Men jag har förlorat en katt, min gamle man! Han gick ut kvällen den 24 juli för att sedan aldrig komma hem igen, har fortfarande inte hittat honom! Min lilla älskade vän ?
Men en ny liten krabat har tagit ett skutt in i mitt liv åh i mitt hjärta åh de är lilla Måns. Som från början var en hona som skulle heta Zelda, men som visade sig vara en hane som fick namnet Zimba, men han var ingen Zimba utan han var ju en liten Måns :)

Har firat både Molly åh prinsen som har blivit 2 år redan! Tiden går så snabbt! för snabbt ibland!

Nu är klockan 22 åh jag ska sova för imorn är de dags för ytterligare en vfudag!Men de blåser så jävulskt så vette tusan om de kmr bli nån sömn!
men jag ska ge det ett försök!
Återkommer imorn
Godnatt ^^

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards