Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Evelina - 11 maj 2014 23:35

Idag är det söndag, slut på den här veckan åh imorn e de måndag åh en ny vecka me nya äventyr :)

Idag har ja vart barnvakt åt prinsen, ska ha han i natt med :) mysigt! Så vi har busat, vart ute åh gått, myst åh bara vart! Härligt! Åsså har jag pluggat lite läkemedelsräkning! De va ju mindre roligt om man säger så!

Imorn e de måndag, då ska ja klippa åh färga håret på förmiddan, plugga, mysa med prinsen åh springa en sväng på kvällen! Första gången sen ja börja me medicinen, spännande åh se hur de går! :)

På fredag är de prov, läkemedelsräkning och farmakologi! Så hela veckan kmr bestå av plugg, plugg åh plugg! Känner mig varken säker elr osäker inför det så vi får se hur de går! :)

nä nu ska ja sova, upp tidigt imorron!
Gonatt!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards