Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Evelina - 4 februari 2012 18:05

Herre jösses va kallt det har vart idag! Nästan så att man skulle ha vilja lega i sängen hela dan med täcket över huvve, men det kan man ju inte göra! dumt åh låta en ledig dag gå åt till att ligga i sängen! Så jag bytte till fotöljen nere i vardagsrummet istället och glodde på skidåkning hela dagen! Funkade bra det med! :)
jag som hade tänkt att gå ut åh gå med Takkos och åka skidor idag, men nej nej! Inte i den här kylan e!

Just nu så står termometern på -27, och den har inte gått under -24 på hela dagen. Är ju ganska dumt att ge sig ut åh åka skidor då och dra i sig kall luft och riskera att åka på lunginflammation just nu när det är praktik.


Nä nu tror jag att jag ska ta och gå åh slänga mig i duschen, sen krypa i onepiecen och krypa ner under täcket och kolla på tre kronor och faktiskt unna mig lite choklad, blev grymt sugen på det nu! Har ju fan inte ätit det på 4 veckor, grymt stolt må jag säga! :D


Ha en fortsatt trevlig men kylig kväll!

Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards