Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Evelina - 10 augusti 2012 19:22

Få se här nu, det var den 6 augusti jag skrev här sist och det var väl i måndags, om jag inte är helt vill på dagarna nu! Det betyder att jag var ledig tisdag och onsdag och jag tror inte att jag gjorde särskilt mycket dom dagarna, jo på tisdan så hjälpte jag pappa lite ute och sen på onsdan var jag till Lightvalley för att köpa grejjer till Luddes collage som jag sedan gjorde klart under dagen och resultatet blev så här:
 

måste medge att jag blev rätt nöjd med den, allra helst med texten! :) Men det är lite svårt att få en rättvis bild av collaget när man har fotat den, den ser bättre ut i verkligheten :)


igår var det torsdag och jag började jobba redan klockan elva på förmiddan och sluta vid nio på kvällen, men det gick bra! Förutom att jag hade grymt ont i ryggen vill säga.. men men, va gör man lixom?

idag var det oxå meningen att jag skulle jobba, men eftersom jag hade så ont i ryggen imorse att jag knappt tog mig ur sängen imorse utan att skrika så kändes det som en ganska dum idé, jag menar vad är det för vits med att åka till jobbet och inte kunna göra nåt då?, man bockar ju sig hela tin åh ska lyfta åh sånt så då hade det bara blivit värre, så det blev till att ringa åh sjukanmäla sig och hoppas att det är bra till torsdag nästa vecka då jag jobbar igen!


nu ska jag nog försöka ta mig ur soffan och gå ner och titta om jag hittar ngt fredagsmys! Tycker synd om mig själv så måste kolla om jag hittar nå ostkrokar :P höhö!

hoppas alla får en trevlig kväll!

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards