Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Evelina - 16 augusti 2012 19:44

torsdagkväll och ett arbetspass är till ända! Nu är det bara tre kvar åh sen e de sluut, sorgligt men sant! är bara att acceptera de de! :-)

iaf så igår så var jag iväg på bilbingo med maria, höll på åh vinna hela tiden men det ville sig inte riktigt , var ett till två nummer ifrån hela tiden! Men bättre lycka nästa gång, åh då e de ju 19.000 kronor i potten så det vore ju inte dumt åh vinna det e :-)

annars så äre lugnt, har en rygg som strejka på jobbet idag men nu känns det en liten anings bätter en kan inte säga att de e bra e! Hoppas verkligen att det går att jobba dom här dagarna som e kvar för sen får jag ju vila ryggen åh förhoppningsvis bli bra igen :-)

jo jag beställde ju två skal till mobilen åh häromdan så igår fick jag den ena och idag kom det andra! ett vitt med hjärtan på och ett svart vanligt blev de :-) skicka efter ett sportarmband åh så jag har ngnstans att ha mobilen när jag ska ut åh gå/springa/cykla :-) så kan ja ju lyssna på musik med :-)

nä nu ska ja fortsätta titta på skilda världar :-)
adjöö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards