Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

En måndag, snart jul, besök på gymmet, skoljobb och lite annat!

Av Evelina - 16 december 2013 17:06

Jaha, så var de då bara 8 dagar kvar till julafton! Herregud, vart tar tiden vägen egentligen? Jag hinner ju inte med! Snart är det slut på det här året åh vi välkomnar 2014 som vi hoppas blir ett bra år på alla sätt åh vis! :) 


Idag så har jag vare på gymmet, jag har trätat ett tag och vart lite förbannad på att jag inte tycker att träningen ger nånting, blir lixom inte sådär trött som jag skulle vilja bli efter ett pass på gymmet, idag gjorde jag som jag brukar, uppvärmning på cykeln i 10 minuter, därefter körde jag igenom alla mina övningar som jag ska göra i ett hyfsat snabbt tempo (det som går när det är lite mer folk än 2 på gymmet åh alla ska använda samma maskiner) därefter så gjorde jag samma sak igen, fast åt andra hållet så den jag slutade första varvet med börja ja med på det andra varvet och gick alla övningar baklänges, åh sen körde jag 20x3 squats, 20x3 stakning och 20x3 mage och jösses när jag var klar med det där! Äntligen har jag hittat hur jag ska göra! :D Anar en redig träningsvärk imorron bara, men de gillar vi! :) 

sen har jag inte gjort så mkt mer idag, bara tagit det lugnt, är snorhalt ute så promenad var inte att tänka på även fast jag har införskaffat mig ett par broddar så jag kan gå ut åh gå fast det är halt men det är ju blött på vägen oxå åh då fungerar inte broddarna så bra, har jag faktiskt fått taskiga erfarenheter av :P 


Va nå mer ja skulle säga men kmr inte ihåg de så nu ska jag ta och sätta mig och göra lite skoljobb, imorn äre examinationsseminarium i lagar och författningar, inte så roligt men är väl bara att åka dit och se glad ut antar jag, sen slutar man den här kursen med att ha en MUNTLIG EXAMINATION, fy fan va jag gruvar mig redan.. usch! 

nä skoljobb vare! 

adjö! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards