Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Årets sista dag!

Av Evelina - 31 december 2013 19:58

Så var de bara timmar kvar av 2013, det har nog vart ett ganska bra år! Inga stora förluster eller så åsså har ja hunnit me en del roligheter :) men jag önskar att 2014 kmr bli ett toppen år med en massa nya människor som man lär känna, nya saker i skolan, massa jobb åh att man hittar nån att dela sina roligheter, tråkigheter men även bekymmer med,nån att älska helt enkelt!

Idag har ja inte gjort så mkt,skulle ha vart på gymmet men hade taggtråd i halsen när ja vakna men de försvann sen men vågade inte riskera något! Åh imorn är ju gymme stängt så blir en hel dag extra vila! Men va iaf fram åh handla, tände ljus på gravarna åh sen for vi åh hämta prinsen som ska sova här inatt :)

Så vi har busat, myst, lekt åh gått :) han är jätteduktig på att gå nu åh de e så roligt! :D
nu sover han efter att ha badat åh kollat på babblarna åh ja sitter åh tittar på grevinnan åh betjänten som alla andra år! :)

Nä nu ska ja kolla på de där åh sen gå åh poppa popcorn i kastrull åh me rapsolja så dom blir nyttiga ;) haha!

Hoppas alla får ett bra slut på de här året åh att ni firar nyårsafton precis som ni vill! :)
Gott nytt år till Er! Vi ses nästa år!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards