Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Evelina - 17 januari 2014 17:45

Idag är det fredag och det är snart slut på den här veckan, halva januari har passerat och jag har snart uppfyllt hälften av mina nyårslöften! Har man satt för dåliga nyårslöften då elr har man vart för duktig? :) 

 
I måndags gjorde jag nog inte så mkt, plugga hela dan, va ute och gick! Tog de mest lugnt! Var barnvakt åt prinsen en sväng! 

I tisdags va ja iväg till Gävle till skolan och hade muntlig examination, och det gick kanonbra! :D Blev godkänd! :D Shit va glad jag blev och är fortfarande! :D Men fy fan va nervös ja va, trodde ja skulle kräkas innan och sen så när vi blev insläppta så sa lärarna att vi kunde få komma in åh sätta oss åh andas och ta de lugnt, åh då hör jag mig själv säga: "andas? hur gör man då?" Sen va de dags att börja åh jag skulle få första frågan, jag svara åh sen börja mina ben skaka och hoppa åh studsa helt okontrollerat i 1 hel timme, så mina kära gruppkamrater skulle samla in pengar till ett par joggingbyxor till nästa examination för dom prasslar ju inte lika mkt! :P haha, båda lärarna titta på mig flera ggr åh så dom blev nog lite irriterade! hehe

Onsdan, var lugn , va iväg åh gymma på eftermiddan! 

Tosdag, lugnt på dan,va ute åh gick åh donade på hemma, va på spinning på kvällen! 

Idag fredag, lugnt igen! Grundstädade rummet, funderar på att börja packa lite lådor med grejjer som inte används så man inte har så mkt att packa den dan de e dags för flytt! :D 


Ja det där va väl veckan i stora drag! 

Nu ska jag kolla vidare på datorn och sen ska ja fundera på va ja ska hitta på i helgen! Funderar på att åka åh hälsa på nån men vet inte vem,men de får man väl fundera vidare på! :) 


Nä nog nu! 
Adjö! 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards