Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Evelina - 19 januari 2014 17:24

Jahapp, då vare snart slut på den här veckan årå! Kära nån va snabbt de går! 


idag var de egentligen meningen att de skulle bli en tur på gymmet med lite konditionsträning men vakna upp med halsont imorse så avstog från det idag, har vakna me halsont i nåra dagar nu men de har försvunnit efter att man har kommit igång så vet inte va ja ska tro, om de e nå på gång eller om de bara finns där ändå! :) Ska väl försöka komma iväg imorn åh se hur de går :) 

Så va har ja gjort idag? Ingenting, mer tyckt synd om mig själv :P Ont i handen åh allmänt less på allt! Lutar åt att de nog blir ett besök på sjukhuset till veckan så dom får kolla upp den igen, sist gjorde dom inget men skulle komma tbx om de inte blev bättre, åh de va ju bra ett tag men nu äre ju tbx igen , ja jag får fundera på de! 


Nä nu ska ja gå åh kolla på hästhoppning sen blire film! 
Adjöken! 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards