Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Evelina - 19 mars 2015 16:02

Idag är det torsdag, igen. Tkr det är bara torsdagar och fredagar på dom här veckerna, man hinner ju knappt reagera förrän det är dags för helg igen, dagarna svischar lixom bara förbi! Men bra är väl det, för desto snabbare de går desto snabbare blir de sommar   


Ida var de upp o hoppa strax efter åtta åh fixa till sig åh sen gå ut på morronpromenaden med Molly, hem och käka frukost och sen blåsa ner på Lidl för att köpa väggfästen till blomamplar :) dom hade extrapris på en jättefin där, så köpte två st så får ja se vart de ska sitta nånstans :), hem och få besök av Carro o Jörgen så vi skulle göra lite skoluppgifter och vi blev klar med två stycken faktiskt! :) 


Nu så har jag vart ute med Molly, spelat cs och cyklat upp på bibblan och lämna tbx en bok, nu håller jag på åh vänter på att makaronvattnet ska koka upp och som det låter så har det gjort det nu så nu ska jag ta o göra lite middag! 

Ha en fortsatt trevlig dag! 

adjö! 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards