Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Evelina - 31 mars 2015 18:19

Jiisses, redan slut på mars! vart tusan tar tiden vägen egentligen, galet va fort det går! snart är de sommar, åh de e ca 10 månader, med sommarn inräknat 7 åh halv om man räknar bort den tills jag är klar i skolan, och det är oxå galet! Tre år som bara har svischat förbi


Idag så har jag inte gjort så mkt tror ja, det känns inte som så iaf, renbäddat sängen, tvättat, handlat, vart ute på långpromenad med Molly, funderat ut va ja o Carro ska skriva om för nåt på PMet som ska bli våran framtida c-uppsats åsså letat artiklar till det! så lite grann har jag väl hunnit med ändå idag som det ser ut, åsså vart ut på några kissrundor med Molly såklart :)


Jo satt upp tavler har jag ju oxå gjort, elr tavler åh tavler var väl kanske åh ta i men en tavla har iaf fått åkt upp på väggen idag åh jag insåg att jag inte är så lång som jag tror och att det är ganska svårt att stå på tå i trappen, hålla balansen och spika samtidigt som man håller i spiken! haha, det tog en stund men till slut fick jag dit den där spiken i den höjd jag ville så jag fick dit tavlan, skam den som ger sig! :) 


Nu när jag gick sista gången så hände de nått med min vänstra vad, de nöp till jäklar anamma åh gjorde ont som tusan men släppte lite grann så jag kunde gå hem iaf, blev väl nån liten bristning av nå slag, är lite öm nu men jäklar anåda va ont de gjorde, huvva! Typ som en kramp fast ändå inte, vette tusan hur ja ska förklara! 


Nä nu har jag inte så mkt mer åh skriva så sätter punkt här innan jag svamler till det alldeles! 

Adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards