Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Evelina - 3 april 2015 14:22

Shit redan påsk! de va ju julafton nyss? jösses!


iaf så äre som sagt långfredan idag åh den blir lugn som vanligt :) Har inte gjort många knop idag mer än att vart ute och gått 3 ggr med Molly, spelat ett gäng runder cs, ätit frukost och lunch, druckit ett antal koppar kaffe - på tok för många skulle ja tro! Åsså har jag duschat Molly och borstat igenom hennes päls, klippt bort tover och klippt runt tassarna + klorna så nu är hon riktigt påskfin :)      

Hon blir ju så otroligt mjuk o mysig i pälsen när hon duschat och man har kammat igenom den helt åh hållet, åh burrig så hon ser typ dubbelt så stor ut mot för innan men det lägger sig efter nån dag :) 


Äh, jag har inge vettigt åh säga så skiter i det här åh tar åh åker åh hälser på mamma o pappa ist! 

adjö! 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards