Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Evelina - 7 april 2015 14:20

Just nu så sitter jag på tåget och är på väg hem! Dagen elr åtminstone förmiddan har tillbringats i Gävle och på högskolan!

De va upp åh hoppa redan kvart över 4 imörest åh de va väl inte direkt nått som jag jublade över om jag ska va ärlig, vilket jag iofs aldrig gör när vi ska till gävle.. men iaf de va upp åh göra sig iordning så man var färdig o klar tills de va dags att åka typ fem i halv sex så man hinner me tåget som går klockan 6!

Hade prePm-seminarium idag åh redogjorde för syftet och överskrift så de e klart nu så nu kan man bara skriva på som nå tokar!

Igår så vare en rätt lugn dag, plockade åh donade lite hemma innan ja for iväg me Molly vid 13tiden åh sen jobba ja på kvällen! Roligt åh få jobba lite åh få nå annat att tänka på för en gångsskull åh inte behöva fokusera på skolan så mkt! :) På fredag är de dags igen! ?

Nä nu ska jag vara lite social med Carro o Karin ett tag innan ja somner, vilket ja alltid lyckes me när ja åker tåg :P hehe!
Nä adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards