Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Evelina - 10 juli 2016 23:58

Sent inlägg ikväll igen, misstänker att de här kmr bli en vana! Ett måste att slänga iväg ett inlägg de sista man gör innan de är dags att sova :)

Idag har ja vare iväg på storloppis på dan, hittade lite saker från tupperware som ja köpte :) sen va mamma o pappa hit åh fika en sväng, brorsan kom över oxå, sen hängde ja me mamma o pappa hem!

Nu ikväll har ja o pappa vare iväg åh plocka hjortron, lite tidigt än men hittade 2 hinkar ändå, dock små hinkar men bättre än ifjol iaf för då hitta vi inte ett enda bär! :) Ganska glad över att de inte finns övervakningskamrer i skogen, klev rakt ner i ett blöthål åh tvärdök, la mig raklång på myren! Fortfarande rätt förvånad över att ja inte spillde ut alla bären! Haha, men tog mig upp även fast det inte var på de mest graciösaste sätt.. hahah

Annars har ja inte gjort så mkt mer idag, åh har inte nått mer att berätta såå
Adios!

Av Evelina - 10 juli 2016 00:00

10 minuter kvar av den här lördan, 1 dag kvar på min andra semestervecka! Snart är de bara 1 vecka kvar åh den hoppas ja går saaakta!

Idag har ja inte gjort nånting, bara legat ute i solen åh läst bok! Nu ikväll satt ja nåra timmar ute på balkongen innan ja gick in åh plöjde igenom dom sista avsnittena av rederiet, så nu är det över! Undra va ja ska titta på nurå ?

Sen har ja o Molly vart ute på en kvällspromenad, varmt åh skönt vare ute fast klockan va halv tio! Grymma sommar ? åh nu har ja precis kollat på "en man som heter ove", tkr inte alls den va så bra som alla säger, men man hade väl kanske lite för stora förhoppningar iom alla skriverier om hur grym den var.

Nä har ja inge mer åh säga så blir bara onödigt svammel..
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards