Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 juli 2016

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med!

Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ja, annars borde ja väl ha kommit ihåg de :P

Är lite stel i bena idag åh har lite träningsvärk i låren efter springturen igår, tur ja gillar att ha träningsvärk! Haha! Har bestämt mig för att skaffa gymkort åh igen så det blir när det börjar bli dåligt väder ute, börjar lite hemma först så ja kanske kan få upp en något sånär bra kondition innan de e dags för gymmet! :)

Nä nu tror ja att ja ska gå åh sova! :)
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards