Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Tisdag, trött, skola, socker och cs

Av Evelina - 24 mars 2015 18:57

Idag är det tisdag, det är 24 mars och idag har jag sökt dom 2 allra sista kurserna i sjuksköterskeutbildningen till hösten! Jösses va snabbt de har gått, helt otroligt att jag snart är klar! Wow


Idag så ringde klockan kvart i sju och jag var inte alls motiverad att kliva upp, jösses va trött jag va! Somna om i samma ögonblick jag snooza men lyckades vakna av mig själv efter nån minut men måsta ligga kvar en stund till o vakna till riktigt! Men efter mkt om och men så tog jag mig upp och fick i mig frukost och göra mig klar, men jag hann! Med hela 10 minuter till godo, helt otroligt! Blev upphämtad av Jörgen så blåste vi iväg åh hämta upp övriga klasskamrater innan vi blåste ner till Hudik och hade seminarium, ett på förmiddan och ett på eftermiddan! men det var nog bland de sämsta jag vart på, har inte lärt mig ett dugg.. iofs så har jag inte gjort det överhuvudtaget denna kurs så ja vad hade man kunna förväntat sig lixom! men vi fick iaf sluta tidigare, en hel timme! Brukar sällan hända så det var ju uppskattat! :) 


Usch, känner att jag har kommit in i en ond trend nu när det gäller socker..sockersuget kommer som skjuten ur en kanon på kvällarna och jag är tvungen att ta något o tugga på, försöker med frukt och det stillar ett tag men till slut så sitter man där ändå med något sött till kaffet, även fast man vet att man inte borde! Men det ska det nog bli andra bullar på, börjar lätt och unvdika det måndag-fredag och äta på helgen, känns som att det kmr bli nog så svårt! :P Utesluter jag skiten helt så läre jag ju braka dit med buller o bång så de är inte ens att tänka på.. 


Nä nu ska jag ta och spela lite cs igen tills dess att farmen börjar 19,30 och efter det är det SoS djur på sjuan! :) 

Hörs!

Adjö! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards