Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Evelina - 7 oktober 2013 12:25

Redan oktober! Jösses, vart har det här året tagit vägen? Hinner ju inte vara med nästan! Är ju bara 2 månader kvar på det här året snart!


Iaf så är praktiken Ä N T L I G E N över! Fy fan va skönt! Har aldrig längtat så mycket efter att en praktik ska ta slut som jag har gjort nu, visst det har gått jättebra och vart roligt när man har vart där men är så himla less på reserna! Hade jag sån tur att jag fick sluta vid 3 på eftermiddan så var jag ändå inte hemma förrän vid 5! Då hann man ju bara med att äta och snabbt ut på en promenad om man inte var så slut att man inte orkade! Åh dom dagarna var det ganska många av, såå mycket intryck åh såå mycket nytt att lära sig och försöka komma ihåg så hjärnan var alldeles utmattad! Sen att jag hade 11 olika handledare under hela praktiken gör väl inte heller saken bättre kan jag väl tycka..


Men i helgen har jag bara tagit det luugnt och skönt åh sovit! eller näe, lördan vare upp med tuppen för att åka iväg åh skriva läkemedelstenta, som jag förhoppningsvis klarade den här gången! Vi är 3 st som skrev exakt samma svar så det är bara till att hoppas på att det är rätt! :) Men sen på kvällen tog jag med mig hundarna ut på en promenad åh jösses va härligt det va att få rensa tankarna! Gudomligt! Sen på söndan så var det dags att åka ut i skogen och ha avslutning på hundkursen, hade allmänlydnadspasset och Molly fick godkänt! Toppen! :D Hade spårträning oxå åh det tänker jag banne mig fortsätta med, funderar faktiskt på att göra ett spår redan idag och se hur det går! :) förhoppningsvis så går det lika bra hemma som det gjorde på kursen :)


åh idag så är de måndag och det var åter tbx till skolan, men hade telebild så behövde bara åka 2,5 mil istället för 8 så det var ju bra! nu sitter jag bara här med datorn och tar det lugnt, imorn är de gävle hela dan enligt schema men det är bara det på eftermiddan som e obligatoriskt så tror jag åker på det bara! orkar inte åka klockan 6 imorn bitti..


nä nu ska jag ta och kolla vidare!
Adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards