Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Evelina - 31 oktober 2013 22:37

Idag är det torsdag åh jösses en sån dag! :) den har vart så fantastisk bra! :)

Vakna vid halv nio så ja åh molly klev upp då åh sen så käka vi frukost åh donade lite grann åh sen for jag iväg åh hämta prinsen! :D åh sen har han vart här heeela dan ända till ikväll när vi skjutsa hem han vid 18tiden! :) vi har lekt med lego eller ja, jag har byggt åh han har slängt klossarna runt sig :P, busat, tränat på åh gått, kollat på babblarna , åsså har jag jagat han runt runt på golvet så nu har jag världens brännmärke på ena knät :P haha! Men de har vart otroligt roligt åh mysigt åh alldeles underbart att få ha han en dag! :)

Annars då, jo jag har blivit invalido! Det där förbannade knät igen, sen att jag kröp runt på knäna efter Prinsen idag när vi busa gjorde väl inte saken bättre skulle jag väl tro, hade ju ont redan innan åh så... hoppes de blir bra till nästa torsdag annars blire väl ett besök till doktorn för före har jag då rakt inte tid e! Så det så! Iofs har ja inte tid med de här heller om ja ska va ärlig!

Nä nu ska jag kolla på tre kronor, har inte så mkt annat åh kolla på! Måste komma ihåg åh fråga brorsan om ja får låna hans beckbox, har tänkt de hur länge som helst men glömt bort de! :)
Nä hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards