Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Evelina - 28 oktober 2013 16:05

Måndag och vecka 44, och jag har höstlov! nåja, man kan ju låtsas iaf! Men att ha en bok som man ska läsa inför den kliniska examination på typ 800 sidor gör ju att man inte har något höstlov plus att det ska pluggas in ett gäng lagar och pluggas in på vårdhandboken! Gah! Men men, är väl bara göra det och se glad ut och hoppas att allt sitter där när det är dags för examinationen!


Vad har jag gjort idag då? Tränat Molly på att göra sina behov UTANFÖR staketet, gick inte alls, jag gav upp till slut och släppte in na på gräsmattan igen och vad gör hon då? Joo sätter sig ner åh kissar! Bah! Aja, trägen vinner och det är väl bara att forsätta träna, hon lyckades faktiskt kissa när vi var ute på en promenad nu på eftermiddan så hoppet lever fortfarande kvar! Sen så har jag o mamma vare till lightvalley en sväng åh uträttat lite ärenden och på hemvägen stannade vi till med Maria och prinsen så blev det lite snack och prinsmys :) Underbart!


Vad som händer ikväll vet jag inte faktiskt, antingen ta det lugnt elr också inte! Får se hur det blir! Promenaden med hundarna har jag redan hunnit med och Molly blev sååå mycket lugnare efter den! SKÖNT! Ska ta och gå en riktig långpromenad med vovvarna nån dag men det är ju så förbannat tråkigt åh gå själv, får försöka hitta på nån lösning till det! :)


Nä nu har jag inge mer åh säga för dagen, återkommer imorn! 
Baybay!  



Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards