Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Evelina - 14 oktober 2013 19:02

Måndag idag då och en ny vecka full med stress.. herregud, ska  det aldrig lugna ner sig? Jag blir galen snart och spärrar in mig själv på 10:an innan jag gör nåt jag kmr få ångra.. 


Skolan är en pina, är så otroligt mycket som ska göras och som ska va inne samtidigt och tidspress åsså händer det en massa saker privat som tar stor del av min tid och som måste få ta tid men som i sin tur gör så att skolan blir lidande.. Men nu är iaf 2 examinationsuppgifter kvar och jag har bara 1 kvar som ska vara klar till på fredag, men jag ska göra mitt bästa för att hinna med den! Jag måste ju, så har inget att välja på! Tanken på att bara skita i alltihop känns ganska överhängande, och det slutgiltiga beslutet är såååå nära att fattas..


Idag så ägnade jag hela förmiddan åt att leta efter en vetenskaplig artikel, hade redan skrivit om den men missat författarna, så de var ju bara till att leta igenom hela databasen och försöka hitta den, det gjorde jag efter mycket om och men, då var jag så less på allt som hade med skola att göra så i samma veva ja skjutsa mamma på jobbet så svängde jag in till Maria och Prinsen och Jack och hade lite kvaltitetstid med dom! Imorn ska jag iväg med Jack och göra en inte allt för rolig sak men som måste göras.. 

Nu ikväll har jag suttit med skoljobb och försökt få nå gjort, det enda jag har gjort är att skriva överskriften och letat material, mer har det inte blivit.. Fattar inte vad det är lärarn vill ha ut av den här rapporten och att fråga dom går ju inte heller för man får inge svar för de ska man tydligen lista ut själv. 


Nä nu har ja inge mer åh skriva, ska kolla igenom lite till sen ska ja gå åh duscha så jag är redo att mysa inför dessertmästarna klockan 20! 

Adjöken 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards