Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Evelina - 3 februari 2011 18:31

Nu har jag gjort färdigt praktikvecka nr 1 och det har väl gått hyffsat bra iaf om man säger så, men om jag ska vara riktigt ärlig så tkr ja att den här praktiken mer känns som en repetition från ettan än som en sjukhuspraktik i tvåan! man gör ju samma saker ju.. men förhoppningsvis blire väl lite bättre längre fram    iaf så har jag mixtrat och joxat med mitt schema så ja knappt vet hur jag går, hade ju några timmar jag måste lägga till, och lägger jag in dom där det passar för mig tkr jag då, ja då visar det sig senare att jag kanske jobbar 5 dar i sträck  eller nåt sånt! Krångligt äre kan jag ju lova!

 

Iaf så igår så sov jag över hos Liselott efter det att vi hade slutat jobba klockan 8, så då gick vi hem till henne då åh lämna väskan och sen gick vi till coop, där köpte vi lite mys inför kvällen som bestog av coca-cola och almondytårta, grymt gott vare för den som vill veta det   sen köpte jag svensson-svensson åh som vi kolla på ,och klockan hann bli ett innan vi la oss xD så i natt blev de bara fem timmars sömn, men de funka ju de åh!

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards