Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Evelina - 13 februari 2011 16:50

Jösses, de är redan bara 3 veckor kvar av praktiken! Den här veckan har gått otroligt snabbt måste ja säga! Iofs så har jag väl tillbringat 5 av 7 dagar på sjukhuset så det kan ju vara därför åh! Har märkt att det har blivit lite glest mellan inläggen här men de ska de bli ändring på, ska lista ut hur jag ska kunna blogga från mobilen, lär väl ta sin tid men men!


För övrigt så har jag jobbat hela helgen!, var ledig i torsdags och då gjorde jag nog inge vettigt eftersom jag inte kommer ihåg vad jag gjorde  , sen fredag kväll så jobba ja till klockan åtta, så blev lite fredagsmys när man kom hem :), jobba lörda kväll med, och då gjorde ja väl inte så mkt mer än att kolla på melodifestivalen och BROLLE   Lyssna bara på den här;

Så grymt bra!
Sen vare till att gå åh lägga sig vid halv elva för att orka upp när klockan ringde kvart över fem idag, och herregud va motigt de va åh kliva upp kan ja ju säga! inge kul vare, och det tog över en halvtimme innan jag ens hade fått i mig frukosten och sen gick det lite bättre, fick åka med en jobbarkompis till jobbet idag. Oj, va vuxen ja lät där, jobbarkompis och jobb. Men ja måste ju säga att det känns verkligen inte som om det här är en praktik e, för vi gör ju allting själva och har inte med oss handledaren så mycket, mer än när medicinen delas ut då följer vi med dom, men det är nog bara då åh tror ja annars går vi själva, och det är väl kanske så det ska vara på en praktikplats åh. Att man ska känna att det verkligen är som ett jobb! men ja måste ju säga att jag trivs otroligt bra! Längtar inte ett dugg tbx till skolan måste ja medge! Sen jobba ja från 7 till 15,30 idag och sen dess att jag kom hem så har ja ätit åh duschat av mig handspriten, spritar ju händerna 100 ggr/dag känns de som, så har börjat fått utslag av den nu, inge skönt kan ja ju påstå..


Just nu så håller ja på åh lyssnar på Brolle och skriver dagbok om dom här två praktikveckorna som har vart, och man har faktiskt hunnit med en hel del! Så läre väl fortsätta skriva på det nu medans jag kommer ihåg allt,sen tänkte ja ta åh klämma några avsnitt av Tre Kronor :)


Hare bra!   

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards