Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Evelina - 18 februari 2011 18:52

Ja, de e väl snart dags för lite fredagsmys eftersom klockan börja närma sig 20,00 och Let´s Dance dags! :)

Idag så har jag väl hunnit med hyfsat mkt även fast allt bara har gått på halvfart, jag sov först till halv tio, sen vid en halv elva - elva nån gång så börja ja o mamma städa, och medans hon dammsög så hann jag vattna blommorna, slänga in en tvätt i tvättmaskin, sätta igång diskmaskinen och klä på mig och sen torka ja golven. Sen käka vi lunch och så drog vi iväg åh helghandla, åh herrejösses va mkt folk de va! De är då ingen bra idé åh åka åh handla halv tre på en eftermiddag..


Sen hade ju jag tänkt att ja kunde gå ut åh ida nu då när solen lyste o de var så fint väder! åh den tanken var med ända tills ja kolla på termometern, och den visade på -21 grader! då sprack de ju... ja skulle inte bli de minsta brydd om de kommer va svinkallt hela helgen, utom månda, tisdag då kommer de väl va en sisådär -5 och soligt o fint, och sen på onsdag kommer de väl va svinkallt igen! suck!


Aja, ska gå åh kolla på let´s dance nu!

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards