Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Evelina - 16 februari 2011 20:05

Så var de onsdag igen, och halva den här veckan har gått! Imorn jobbar ja sista dan för den här veckan, och det ska bli skönt! Är otroligt trött nu, så ska bli skönt att jobba kvällen imorn så man få sova åtminstonde till klockan 9 de ger ju mkt bara det!
idag så var ja själv på sjukhuset, eller ja, inte kanske helt själv men vi är 6 st praktikanter som går där, 2 sskstuderande också vi 4 uskstuderande då! men idag så var alla andra utom jag ledig, kändes ju lite snöpligt om man säger så :P! Men de gick bra iaf! :)


Sen idag så fick ja o mamma kläderna vi hade beställt från Ellos förra veckan, och allting utom den klänningen jag ville ha såklart, men ska skicka tbx åh ta en annan stl och hoppas att de ordnar sig (bild kommer sist). Men vet inte riktigt hur ja ska göra för det är ju såhär att klänningen i  sig är ju jättefin och den passa så bra på modellen, men grejen är att den passar inge bra på mig.. så jah ja vet inte ja! Får väl se hur de blir,men ska testa en ny stl iaf åh så får ja väl fundera sen då :)


Ja,va ska ja säga mer då?.. jo jag håller på att göra om Malins blogg, och de går sakta men säkert framåt, håller på att fixa med lite idéer fram och tillbaka åh sånt där så får vi väl se hur de blir :)


Nu ska ja gå åh duscha och sen ska ja ta lite fika innan ja ska gå åh lägga mig och kolla på scary movie på femman :)


Här kommer klänningen ja prata om:

  
Va tycker NI om klänningen? :)


Gonatt  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards