Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Evelina - 9 februari 2011 20:40

Jösses, undra va de e med mig idag, har haft tisdag hela dan idag, det kan ju bero på att jag var ledig i måndags och sen jobba igår också idag, eller ja jag kan inte komma på någon annan anledning än att de skulle vara just det!
Imorse gick jag upp nästan omänskligt tidigt, nämligen halv fem! Ja kan ju säga att det inte är något jag skulle vilja göra varje dag, för det kommer då bli alldeles för jobbigt det! Sen åkte jag buss till sjukhuset, och enligt busstidtabellen så skulle bussen gå upp till sjukhuset, men tydligen så gjorde den inte det. Så då fick jag speeda upp istället, och jag kan ju säga att jag nog satte världsrekord i att gå upp dit, det är typ enbart uppför, men ändå gick jag dit på 4!!! minuter, otroligt! Asså ja kan inte begripa de själv måste ja säga! Men iaf så börja ja 7 då och sen fick vi sluta klockan 3 så ja hann med tjugo över tre bussen hem och det var då skönt det!


För övrigt så är de 3 år sen vi miste våran underbara hund Jack idag! Känns otroligt konstigt att det faktiskt har gått 3 år, känns som om de var igår. Saknaden finns fortfarande kvar och den kommer för alltid finnas kvar   

En bild på honom kommer längst ner, både en från när han är valp och från hans första och sista julafton..


Igår så hann jag inte med att sitta med datorn, dels så sov jag till halv tio och sen satt jag på bussen från elva till tjugo i tolv, och då tog det 5 minuter och gå upp  bara det var ju en chock! och sen jobba ja mellan 12 och 20.00, men fick sluta lite tidigare, och sen när ja kom hem duscha ja och kolla lite på tv;n och sen vid halv tio var det godnatt!


Nä nu ska jag fortsätta titta på Svt play

  

Jack, sommaren 2007

     

Jack, julen 2007

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards