Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Evelina - 2 december 2012 21:16

Söndag och idag är det första advent och om 22 dagar är det julafton :) härligt :)

Idag har de vart kallt, -18 grader typ hela dagen! Men ja, mamma o pappa var iaf iväg till Bollnäs en sväng åh va på rusta, sen for vi hem igen, i brist på sysselsättning lixom :P hehe!

Nu ikväll har jag inte gjort mkt, vare ut med Molly nåra ggr åsså har ja kollat på solsidan :) nu sitter jag o kiker på Arne Dahl - Europa Blues men tror faktiskt att jag ska ta åh gå åh göra mig klar för natten åh sen gå ut med Molly en sista gång innan de blir natta! Imorn blir det upp tidigt för att åka åh jobba :) va ett tag sen man jobba dag nu så de ska bli skojj :)

Nä nu har ja inte tid längre för nu behöver Molly sysselsättning som de hörs :P hehe
Ha en trevlig kväll!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards