Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Evelina - 4 december 2012 19:44

Har vare kallt idag oxå, nästan lika kallt som det var igår.. men det ska tydligen bli bättre imorn så det håller vi tummarna för! :)

Idag har jag jobbat, mellan klockan 7 och klockan 15, gick superbra! Kul åh va nere på kära ettan igen :)

Nu ikväll så har jag suttit åh sökt igenom två datorer om det är virus på dom, hade fått hem ett brev från swedbank där dom meddelade att en dator jag suttit vid när jag betalat räkningar var angripen av en trojan (virus) , så det var ju bara att sätta sig och söka igenom först den stationära och så den ena bärbara! Hittils har jag inte hittat ngt på den stationära men hittade något allvarligt hot på den bärbara som jag tog bort och sen starta om datorn, men fickju börja om från början med virussökningen men varningen kom ju upp hela tiden den så det var lika bra att göra den! Kolla ju på mer information om det där viruset åh, åh de va ju en som snodde lösenord, så det var ju väldigt kul att få reda på det :P haha!

Tänkte att jag skulle ta och göra en sökning på min bärbara imorn, men den borde det inte va eftersom den e så pass ny men man vet ju aldrig, sen får jag väl ta o formatera om allihopa för att vara säker på att den försvinner! *suck*


Nä nu ska jag ta och gå åh ge Molly lite mat, sen ska vi ut åh därefter ska jag ta och gå åh duscha! Sen ska jag S O V A!!!! Gud va skönt! Är grymt trött, bemanningen ringde och undrade om jag kunde jobba imorn men har ju jobbat två dagar nu och sen ska jag ju jobba helgen och eftersom jag har lilla Molly med så kan jag ju inte jobba hur mkt som helst, sen har jag ingen som kan passa henne heller så :P hehe!


Nä mat vare ja!
Ha en trevlig kväll

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards