Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Evelina - 3 december 2012 20:19

Idag har det med all säkerhet vart myggfritt när man har vart ute, eller nä just det ja, man kunde ju inte vara ute idag, om man inte  vill ha förfrysningskador elr frysa ihjäl vill säga! För idag har termometern visat modiga 24 minus grader i stort sett hela dan! Tur man har jobbat så man har fått vare inne!


Gick upp halv sex imorse för att hinna ut med Molly oxå, men då hade jag sån tur att pappa tog ut henne åt mig så jag kunde ta det lugnt och äta frukost i lugn och ro! Snäll han :) Sen skjutsa mamma mig på jobbet för att bilen inte skulle behöva stå ute i den här kylan och sen hämtade hon mig när jag slutade klockan två, och det gick kanonbra o jobba idag! Hoppas bara att hon jag jobbade med tkr detsamma :) Sen hade nog Molly visst haft lite tråkigt medans vi var borta för när vi kom hem hade hon torterat tidningen så det låg tidningsbitar över hela köksgolvet! Vackert :) hehe


Nu ikväll har jag skickat iväg en bestälning på en julklapp, vad det är kan jag tyvärr inte skriva eftersom det ska bli till mamma och hon läser här ibland! Dumt o chansa åh skriva ut det nu när jag fått reda på att hon brukar läsa :) hehe!


Imorn blir det oxå lite jobb, på kära ettan imorn :) sen så har jag två lediga dagar innan det är dags för ett helgpass, och på lördag är det ju luciamarknad oxå, hoppas att jag hinner gå på den bara! :) Är ju så mysigt de! Men ska ju va tbx på jobbet till klockan fyra igen så det kan bli taight men vill man nåt så brukar det gå att lösa :)


Nu ska jag kika på lite mer julklappar och sen ska jag nog gå åh ta en dusch och sen gå åh sova! Är ju halv sex imorn med som man ska upp!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

adjö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards