Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Evelina - 17 december 2012 18:19

Idag är det måndag den 17 december, klockan är 18:19 och om en vecka är det julafton! Shiiit! Snabbt det har gått, snart är det ju slut på mysteriet på greveholm :( Tragiskt! men som tur är så har jag ju köpt första säsongen av det så ska kolla på det igen :) Har ju sett en sväng men det kan man kolla på hur mkt som helst! :) Spöksnor :) hehe "mäh, är dom inte för många?"  "vadå, menar du att vi skulle ha för många barn?" haha, jäkla puckon :P Jösses va bra dom e på åh spela :)


annars då, idag så har jag bakat pepparkakor, gjorde en halv sats pepparkaksdeg och det blev väl i det minsta laget men det blir nog bra ändå innan det är slut! Sen så har ja vare fram på byn en sväng åsså har jag vart ute med Takkos på en promenad, och jag trodde att han skulle va helvild eftersom det är ett tag sen han var ute sist men han var coollugn och jag flög bara efter honom typ 8 ggr, vicket i vanliga fall brukar va typ 25 och då oftast om han har vart ute ngra ggr då, hehe! :) Men det gick jättebra och han drog nästan inte alls så det var skönt, slipper min arm va dubbelt så lång som den andra :P hehe!

Åsså har jag lärt Molly "ligg" idag, så nu kan hon det, måste väl finslipa lite granna men annars så är hon jätteduktig :) Min lilla gumma som vakna redan klockan 7 imorse åh skulle ut! Det var jobbigt kan jag lova!

Nä nu ska jag kolla på farmen igen för snart är det dags för greveholm :)
Ha en trevlig måndag!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards