Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Evelina - 20 december 2012 16:14

Torsdag 20 december idag och imorn sägs det att jorden ska gå under! Men de vill då jag se först innan jag tror på´t! Men det är ju synd om alla dom som tror på det, jag menar det pratas ju så himla mkt om det nu på nyheter åh radio o tv åh står i tidningar och sånt där åh barn som ser det förstår ju inte att det inte kommer hända utan de blir ju rädda! Sen finns det väl säkert dom som blir besviken på att jorden inte går under åh men det är ju en annan femma det :P


idag så har jag inte gjort så mkt, både valp och katter har vart i sitt esse idag åh örsat åh bråkat åh skällt åh kuta runt som nå galningar så jag har blivit galen både en och två ggr! Men nu äntligen har åtminstonde katterna lugna ner sig men Molly härjar på som bara den, men det är ju bra för då söver hon ju  i natt :P För nån gång måste hon ju sova! haha!


vad som händer ikväll har jag ingen aning om men nu ska jag minsann gå åh äta lasagne! Länge sen man åt det nu så det ska bli riktigt gott, men nu är det ju jag som har gjort det så då vet man ju inte hur det smakar heller, kanske smakar förjävligt åh! Men ja det visar väl sig det antar jag!

Ha en fortsatt trevlig torsdag eftermiddag/kväll!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards