Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Evelina - 4 mars 2012 21:04

Idag så var det ju dags för det årliga vasaloppet att gå av stapeln! Jag brukar inte direkt ställa klockan för att gå upp åh titta på det utan är jag vaken eller om jag vaknar till dess att det är dags för dom att starta så brukar jag kolla, annars kan man ju alltid när dom går i mål! :) 


Men imorse var jag vaken redan tio över sju, så det var ju bara till att gå ner och vänta på att det var dags för dom att starta. Kolla sen tills dess att dom kom till smågan, sen gav jag upp åh gick upp till min sköna soffa åh kolla på lite skilda världar! Synd bara att jag nu har kollat igenom den första boxen så nu är den andra beställd. Så längtas till tisdag! :D Kolla lite på tre kronor och en lite mer av vasaloppet, sen blev de lite av små genier oxå! Alltid lika roligt! :)  Efter jag hade pallrat mig upp ur soffan och ställt mig i ordning så var det ju snart dags för vasaloppsåkarna att gå i mål, så kollade på när dom gjorde det och GRATTIS till Jörgen Brink som vann! :D 


Sen tog jag med min lilla Ludde ut på en promenad, blev en lite längre promenad än vad som var meningen först men vi fick iaf en liten mysstund i solen! Imorn är det dags igen! Skönt att man har två hundar som behöver ut, det betyder att man får två promenader om dagen! Det gillar vi! :) Sen så har jag tittat på vanlig skidåkning och på skidskytte vm, så det har vart mkt skidor idag! :)


Imorn blir det heller ingen sovmorron, för då ska jag till tandläkarn till tio. Ska till en ny imorn, så är lite nervös för vad han kommer säga om mina sneda tänder och om mitt bettfel. Men det får jag ju snart reda på :P 


Nu är visst klockan nio, och som vanligt på söndagar har jag så svårt att bestämma mig om jag ska titta på wallander eller om jag ska titta på big brother! Men jag har sett så himla lite av big brother den här säsongen, kan nog bero på att jag inte tål vissa av dom personerna som är där inne! Blir så irriterad på dom.. 


Nä nu får de va slutbloggat för ikväll! 
ADJÖ!  


Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards