Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Evelina - 12 mars 2012 18:15

Så var första skoldagen efter 6 veckors frånvaro gjord oxå då, bara fyra dagar kvar till helg! :)


iaf då så idag så hade jag ju som vanligt bara två lektioner, sjukvård från nio till tolv, och sen svenska från halv två till halv tre. På sjukvården så fick vi jobba mkt själva så jag hann göra klart en uppgift på det och skicka in den innan det var dags för lunch, ugnspannkaka var det idag! mumma de :), sen var de håltimme i väntan på svenskan och då tog ja de bara lugnt. Sen på svenskan satt vi bara och prata åsså fick vi sluta en kvart tidigare! :) snäll lärare man har!


Nu så har jag precis gjort klart en till uppgift inom sjukvård så nu tänker jag ta min onda hals, mitt onda huvud och min jobbiga hosta upp på rummet och lägga mig och kolla på skilda världar! så det så! :)

Vi hörs nå mer imorn!
adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards