Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Evelina - 17 mars 2012 18:51



Igårkväll så tittade jag slut på mina tre boxar av skilda världar.. shit va tråkigt.. Man blir ju så hemskt beroende av det med så det är ju så jobbigt när man inte har något att titta på, har lessnat lite grann på tre kronor faktiskt om jag ska vara ärlig, är grymt sugen på att kolla på rederiet men det finns ju inte att köpa, grymt dåligt ju! Men får väl ta och beställa volym 4 på måndag, så har jag den på tisdag! (Y) :)


Iaf så idag så har jag inte heller gjort så mkt, tittat på skidåkning, löst lite korsord och bara tagit det lugnt! har fortfarande lite feber så det är lika bra att ta det lugnt. Ingen lust att bli sjuk igen! Hoppas verkligen att febern är borta imorn så jag kan gå ut och gå en sväng, men ja, det får vi nog se hur det blir med det, har lärt mig att inte ta ut ngt i förskott, imorn kan jag lika gärna ligga med 39 graders feber igen lixom!


Nä nu ska jag ta och kolla lite på ponnyakuten och försöka få lite tips på hur man ska göra om man skulle råka ut för att få nå problem med den häst man rider ngn gång! :)

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Adjö!



Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards