Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Evelina - 10 mars 2012 18:23

Åh vart tog det här lovet vägen då om jag får fråga? Först var det måndag och sen helt plötsligt så blev det lördag. Otroligt! Jag som hade hoppats att lovet skulle gå sakta, så man fick vara ledig länge, men nej nej, inte gick det inte!


iaf så under det här lovet så har jag vart ute och gått minst två ggr om dagen och det känns så bra! :D

sen i onsdags var jag o Emelie iväg till bollnäs, köpte mig tredje boxen av skilda världar, åh häromdan fick jag andra boxen, så nu har jag lite att göra framöver här så det känns bra! :) Köpte även lite annat smått och gott! men jag hade iaf en trevlig dag och det är huvudsaken!

på torsdan när jag var på väg att gå ut och gå med Takkos så ringde min mobil, och det var chefen på ett av äldreboendena på byn som undra om jag hade lust att jobba där i sommar och det ville jag ju såklart, så var dit på fredan och träffa henne och prata och sånt där! :) Så det känns bra attt jobbet är fixat nu, så slipper man oroa sig för de nå mer! :)


idag så var jag först ute och gick med Takkos, vi gick hem till brorsan o hälsa på, mamma o pappa kom dit dom åh, sen tog vi en lite längre runda hem. väl hemma så käka ja lite lunch och titta lite på skidåkning och sen tog jag med mig Ludde på en promenad och kom hem och kolla på skidskytte vm, var ju damernas stafett idag! :)


Förövrigt så ska jag nu skicka in två av mina mobiler på lagning.. otroligt! har ju haft så dålig mottagning på den ena och hälften av alla sms/samtal jag får kommer inte fram, smsen kan komma fram dan efter och då är det ju lite för sent om man säger så. och den andra, ja den är ju dum i huvve den helt enkelt. Så nu har jag fått låna brorsans mobil, tur man har han! :)

Nu ska jag ta och kolla lite på skilda världar och sen ska jag ta och gå ner åh göra en fruktsallad inför kvällen! :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards