Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Evelina - 9 januari 2011 20:08

Ja nu äre slut på den här veckan åh då, elr ja de e väl 4 timmar kvar men endå..

Ikväll har jag iaf varit till morfar åh hälsat på, åh de e alltid lika roligt :)

nu sitter jag bara åh väntar på att klockan ska bli lite mer så man kan gå åh kolla på Tre Kronor, har blivit beroende av den serien om man säger så,vill bara se mermermermer.. Så dom serier man väntar på att ska komma ut nu på dvd är;

 

Vita lögner :) gick på Tv3 mellan 1997 och 2002

OP:7, gick på kanal 5 mellan 1997 och 1999 


 Andra avenyn, som gick på svt 1 mellan 2007 och 2010

   

och skilda världar, gick på tv4 mellan 1997 och 2002

Är det någon som vet OM någon av dom här serierna överhuvudtaget kommer

att komma på DVD någon gång i framtiden?    skulle va kul åh veta, så man har nåt att längtas efter   


  



Av Evelina - 9 januari 2011 13:54

Då var de söndag igen.. åh på tisdag börjar skolan igen, skulle gärna vilja ha haft lov ett bra tag till men näe.. ganska skönt att man bara går i skolan i två veckor, sen blir man fri den i 6 veckor!    Först praktik i 5 veckor sen sportlov! Skönt!

Hittills idag har jag inte gjort så mkt, tittade på tre avsnitt av tre kronor, åh såklart när de var som mest spännande så slutade de och jag hade inga fler avsnitt att kolla på, så då gick jag ner och klädde på mig och knata sen iväg till brorsan åh fick några fler avsnitt! :D så nu ska jag ta åh gå åh kolla på ett, åh se va de var som hände! Vad som händer senare ikväll, har jag ingen aning om men de visar väl sig! :)


  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards