Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Evelina - 18 januari 2011 12:33

Idag är det den 18 januari 2011, och det betyder att idag så börjar jag min första teorikurs på trafikskolan! Så nu är man ytterligare ett steg närmare körkort! Känns rätt najjs!   

Idag så har det väl inte hänt så särskilt mkt, iofs så har det väl bara gått halva dan men ändå.. ibland kan det hända mkt grejjer på kort tid men inte idag inte!


Just nu sitter jag i datasalen och tar det bara lungt, ska nog försöka hitta någon som kan låsa upp klassrummet så man kan sitta där inne i stället och prata! Det här blir nog lite konstigt ,men jag gillar faktiskt vårat klassrum, inte för att det är särskilt mysigt eller fint heller men de funkar! Kan väl vara bra på sätt åh vis men aja nog om klassrum nu...


För övrigt så köpte jag mig ett hopprep igår, och jag kan ju säga att jag förstår verkligen hur man kan få lika bra kondition om man hoppar hopprep som när man springer! Jag hoppade i 5 minuter, åh herre jösses va jobbigt det var, trodde ja skulle dö där ett tag, eller näe inte riktigt kanske men nästan då. Sen kunde ju inte Jazmine och Ludde hålla sig ur vägen heller utan dom skulle ju va me dom åh, åh de gick ju som de gick, om man säger så!   


Nä nu vet ja inte va ja ska skriva mer..

skriver väl mer sen om ja kmr på nåt..


  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards