Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Evelina - 12 januari 2011 14:09

Jaha då har man gått halva skolveckan då, känns rätt skönt..

Idag så började dagen med yoga, inte det bästa att ha när man redan är trött men det funkar ändå, sen så blev de ju idrott då, och då skulle vi ha haft konditionsträning men det blev innebandy istället så det var ju mkt roligare om man säger så!   Så nu har vi haft klassråd och om en halvtimme så börjar omvårdnaden, sluter kl 4 idag   


Iaf så igår så var jag iväg åh åkte skidor igen med pappa, åh jösses va kul det var   ska väl åka nå mer den här veckan skulle ja tro :)


Nu var det ju nånting mer ja skulle säga, men inte kommer jag ihåg det nu e.. aja, minnet är bra men kort.


Nä nu ska jag ta åh va lite social igen,   

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards