Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Evelina - 14 januari 2011 20:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 14 januari 2011 19:23

 Här kommer det några bilder, som ja tänkte visa, bland annat på djuren, men sen lite på hur mkt snö vi har just nu åh sånt :)

Här nere har vi;


Äldsta katten, Nisse, som är en norsk skogskatt på 13 år, blir 14 i maj :)
Sen har vi;   Blandisen Ludde, som är 9 år, blir 10 i Mars  :) 

och sen äre;

Jazmine, en norsk skogskatt på 1 år, blir 2 år i oktober.

sen äre;    

Findus, en helt vanlig bondkatt på 3 år, blir 4 i april :)

och sist men inte minst


  
Jämten Takkos, som också är 3 år och blir 4 i april,
Kolla va otroligt mkt snö det är här nu;
  

eller ja, den där bilden är ju tagen nån gång i december, så det är nog liite mer snö nu än va de e där, men ändå!   har ja nämnt att jag gillar vintern åh snön?   


De här får räcka för den här gången, måste kolla igenom vicka bilder ja ska lägga upp innan ja lägger in nå fler, men de kommer ett till inlägg med bilder på va ja fick i julklapp åh   



Av Evelina - 14 januari 2011 18:28

Nu äre äntligen helg!   Ska bli såå skönt!   

Idag fick vi vårat nya schema, och guud vicket bra schema vi har fått! Har nog aldrig vart så nöjd med nåt schema nån gång! På måndagar slutar vi halv tre, tisdagar och onsdagar slutar vi tio över fyra, torsdagar slutar vi halv tre och på fredagar slutar vi halv tolv! Otroligt skönt!

Sen idag så börja vi ju me samhällen som vanligt, satt åh skrev några frågor från kapitel 4,skrev frågorna åh svaren på skolan och sen har ja renskrivit det hemma och skickat in :),  sen hade vi matte, gjorde uppgifter från sida 71 till 73 :) elr ja skulle precis börja på 73 när lektionen tog slut så har gjort klart den hemma! Sen vare lunch, så käka åh sen gick ja, Liselott o Frida på delins, ja åh Liselott köpte glass som vi dela på, kanske inte det bästa att äta när man fryser men de var otroligt skönt för min onda hals! :) Åh sen hade vi omvårdnad, skrev klart om de ja skrev igår åh sen har jag renskrivit det nu och skickat in! Skönt att ha allt klart direkt.


Nä nu ska jag lägga in lite bilder :)


  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards