Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Evelina - 16 januari 2011 17:40

är de inte 20 grader kallt så regnar de.. konstigt väder! 
men idag har jag iaf vart ute åh gått ,skulle ju ha gått med både Ludde och Takkos, men eftersom de aldrig sluta åh regna så blev de bara med Ludde idag. Men kommer ju hem tidigare imorn *tjoohoo* så är man riktigt snabb då så hinner man gå med Takkos en sväng :) Ska iaf försöka med det..


Nu har ja iaf bestämt mig för att börja träna oxå! Känns otroligt skönt att man äntligen har kommit fram till ett beslut! Så imorn om jag hinner innan bussen går, så ska jag ta åh köpa mig ett hopprep, har läst att man får lika bra kondition och bränner lika mkt fett när man hoppar hopprep i 30 min som när man springer 5 km, så de känns ju bra eftersom ja  tkr de e ganska tråkigt att bara vara ute o springa, så här ska de tränas! Ska även göra armhävningar,situps åh en massa andra bra saker för att träna, åh sen när ja har kommit igång så kanske jag ska ta åh börja på gym. Funderar även på att köpa hantlar så man kan göra lite styrketräning hemma åh :)!


  

Nä nu ska ja skriva klart referatet om yoga!


  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards