Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Evelina - 4 oktober 2011 19:25

Då var dag två av tredje praktikveckan avklarad :) då var det bara två dagar kvar den här veckan! :) Skönt!


Sen idag då så jobba jag mellan 8 och 15.30, och sen åkte jag hem, svängde in på Delins och köpte gourmetkattmat till Jazmine som fyller 2 år idag <3, sen hem och ge henne den och sen käka jag mat och kom på att jag ju inte hade ngn lunch till imorn, så då var det bara att ta med sig Ludde åh sätta sig i bilen och åka på Delins igen och handla det eftersom vi inte hade ngt hemma som jag ville ha :P hehe. Åh nu har jag suttit och tittat på tv samtidigt som jag har kikat på datorn.


åh nu sitter jag och snackar med Sandra på facebook :) och väntar på att klockan ska bli 8 så att man kan titta på tv igen :P
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Adjö!

  Min tvååring <3

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards