Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Evelina - 16 oktober 2011 17:35

och veckans sista dag, åh snart är även söndagen slut och det är dags för en ny vecka med nya tag, och till veckan så blir det skola igen för hela slanten.. suck..


iaf så igår då så var jag och mamma till Lightvalley och shoppade lite, och jag fick två stycken jeansbyxor  på fifty fifty av mamma  :) Tack <3 :D, och sen var vi in på team sportia och där hittade jag ett par skor och en huvtröja som jag köpte :) så jag gjorde väldigt bra kap igår måste jag säga, grymt nöjd blev jag iaf! :) Brukar ju lixom aldrig hitta så många saker som jag verkligen ville ha samtidigt,och att alla storlekar fanns åh allt. Sen var det ju extra roligt för jag måsta till och med ta en storlek mindre på jeansen än vad jag annars har :) så det gillas ju mer det!
Sen på kvällen så tog jag det bara lugnt, låg åh tittade på wallander - innan frosten en stund innan det va dags för lördagsmys åh fångarna på fortet :)


Idag så har jag inte heller gjort så mkt, bara tagit det lugnt på förmiddagen o kolla på Sherdil, sen så på eftermiddan gick jag ut åh fixa lite med granris och enris och donade på inför vintern och sen har jag inte gjort så mkt, nu så är storebror och hans tjej här och håller på med älgköttet, och jag sitter och skriver på rehabilitering och habilitering så att det blir klart ngn gång!

Nä fortsätta kanske så att man blir klar, snart är det dags för tv! :)
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards