Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Evelina - 6 oktober 2011 20:56

Fick helt plöstligt en sån lust att göra om på bloggen och göra en ny header med nya färger. Nu blev det ju lite grann som blev lika men det blev en liten ändring iallafall :)

Åh får er som inte kommer ihåg hur min andra såg ut som inte vart inne på bloggen ett tag så såg den ju ut så här:
  och den nya blev så här:

Som ni ser så är glasstrutarna, solen och hjärtanen kvar. åh såklart Evescorner, men annars så är det två helt nya bilder som jag inte tror att jag haft på en header ngn gång!, Bilden på Jack är tagen i juli 2007 och bilden på Takkos är tagen i februari 2008!


Nä nu är det dags för en andra chans!
Adjö!

Av Evelina - 6 oktober 2011 15:47

Den här dan har gått otroligt fort måste jag säga! Klockan är lixom redan fyra och jag har inte hunnit med ett skit idag, eller jo jag åh mamma var iväg åh handla mitt på dan och när vi kom hem så hade dom stängt av strömmen till vårat hus för att dom skulle laga ngt fel som hade blivit förra gången det var strömlöst. Så nu hoppas jag att det ska vara åtgärdat, fast det är ju ganska mysigt med strömavbrott åh när man kan ligga med en bra bok i soffan med tända ljus. :) bara det inte blir för länge så :P


Åh för typ en halvtimme sen elr nåt så kom jag hem efter att ha vart ute på en lång promenad med Takkos, 8.6 km blev det innan vi var hemma. Men det var skönt att vara ute och gå, men sen när vi hade typ 2 km hem så började det spöregna, och det blåste världens motvind, så jackan blev så blöt att det bara droppa om den och byxorna satt som fastgjutna på benen och det bara droppa ifrån håret åh rann vatten i ansikte, fy! hehe :P, sen så hoppas jag att mobilen inte blev fuktskadad för den låg i jeansfickan hela tiden, åh den var alldeles blöt den med när jag tog upp den. Men förhoppningsvis så klarade den sig! :)


Nä nu ska jag ta och kika på lite annat!
Ajdö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards