Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Evelina - 12 oktober 2011 19:51

Jag har fått en award av Sandra

Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

 

1. När ingen ser eller hör mig… så sätter jag igång en bra låt och sjunger.

2. Jag går aldrig hemifrån utan.. plånboken, mobilen.
3. Min blogg heter som den gör för att jag… inte kom på något annat.

 4. Om jag vågade skulle jag…
5. Om tio år kommer jag att… ha ett jobb, barn, pojkvän och ett hus! 

Och så ska jag svara på dessa frågor!

  •  Varför började du blogga?
    Jag ville testa åh se hur det var, och sen för att vänner som man inte träffar så ofta ändå ska få reda på vad jag gör om dagarna om man inte hinner prata med varandra.
  • Vilka bloggar följer du?
  • Tror det är typ 23 st!
  • Vilka favoritfärger har du?
    Svart, blå, röd, knallgul och limegrön
  • Vilka favoritfilmer har du?
    Alldeles för många för att skriva upp det här.
  • Vilket land drömmer du om att besöka?
    Spanien, Island och Italien
 

 De som jag skickar denna award vidare till blir:
Susanne, Malin, Johanna, Towe, Emelie

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards