Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Evelina - 11 oktober 2011 18:53

Blir inte så mkt uppdaterat nu för tiden, har man praktik först hela dagarna och sen när man kommer hem så blir det till att äta middag och sen måste man skynda sig att gå ut åh gå om man ska hinna innan det blir mörkt, och sen när man kommer hem så måste man duscha om man ska hinna med det innan alla bra tv-program börjar klockan åtta som man ska se.

  Men nu ikväll tog jag ledigt ifrån promenaden, eftersom att jag måsta beställa skolkorten innan det gick ut.Men imorn blir det nya friska tag och eftersom det ju är älgjakt den här veckan så Takkos springer i skogen hela dagarna så får han vila imorron kväll så får Ludde komma ut och röra på sina småben en stund han med :)


Men nu blev det då bara en massa svammel här om en hel hög med ointressanta saker så jag tror faktiskt att jag sätter punkt här och går åh kollar på sjukhuset på trean! Skulle ha kollat på repriser av superstars på datorn ocskså men jag HINNER ju aldrig, gör ju en hel hög med andra saker hela tiden :P hehe! Men samtidigt känns det skönt att man kan göra andra saker och inte bara sitter med datorn hela tiden dygnet runt som det blev ett tag :)

Nä men oj, nu är ju klockan 7, dags att kolla på sjukhuset!Sen blir det till att kanske göra iordning en fruktsallad som ska avnjutas till fotbollen ikväll! Sverige - Holland!
Adjö!

Jag tror att det här är sant, du finns här med mig dag som natt;

Jag saknar dig, älskade Morfar <3

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards